29.03.2013

Gînduri virgine.

O supradoza de cofeină, țigară după țigară citesc în sine vechile amintiri. Degetele-s îmbibate cu mirosul de nicotină, cafeaua rece nu mai intră pe gât. 
Mie greață să realizez că totul putea fi altfel. Mă întrebi ce s-a întâmplat și eu din răsputeri încerc să zâmbesc și să zic că totul e bine... când sufletul și totul din mine vrea  să zbiere și să îți zică că nu e bine de loc, că te vrea cu fiecare celulă a corpului. Fiecare particulă ca mii de spice în vânt , se mișcă provocând durere nesimțită. Creierul e săturat și împăcat că nu mai poți fi aproape, iar ochii încă caută zâmbetul tău, buzele vor să îți atingă obrazul și mâinile vor să îți îmbrățișeze chipul. 


Închid ochii mei obosiți, îți simt parfumul ce nu îl pot încurca cu un alt miros. Îți simt prezența, ești lângă mine, în spatele meu, încet mă întorc, deschid ochii și .... pustiu, doar peretele bortelit de darts. Gândurile ascuțite ca niște ace îmi străbat învelișul gros al creierului. 

Căștile în urechi volumul la maxim și în cap din sunet rămâne doar un ecou, mă prind cu gândul că mă gândesc mereu la tine, mă gândesc mereu la gustul limbii tale, la gustul ăla de vanilie, amintirile mi-au străpuns imaginația, te îmbrățișez atât de strâns încât sânii tăi se lipesc de mine și îți pot simți bătăile inimii, simt cum tremuri de plăcere. 
Mi-am jurat că nu voi fi pervers cu tine, dar dorințele îs mai puternice decât principiile, buzele necontrolate te sărută și alunecă pe corpul tău. Un miros de flori de mai, mâinile tale s-au înfipt în mine  din frica necunoscutului sau poate că nici tu nu îți poți controla emoțiile. 




Cât de repede dispar hainele inutile. Cât de repede plăcerea te face să strigi, și cât de repede adormi după o noapte nebună. Iar eu nu pot adormi, pentru că deja dorm, deja mă și trezesc și văd cana ceea cu cafea rece, și mi-o bag în stomacul ce impulsiv ar vrea să o scuipe, mâinile tremură de la așa o cantitate de cofeină în sânge. 

Nici mâine nici poimâine nu vei observa acel zâmbet fals când o să mă vezi la școală, poate că o să mă întrebi dacă e totul bine, poate o să eviți această întrebare, și vei trece de parcă nu vei observa că din răsputeri încerc să mă abțin să nu te sărut.

Adam lambert by Stas809

Add Comment