14.04.2013

 În sfârșit am sărutato.

Acel moment când știu că îl iubești pe un alt individ. Acel moment când creierul meu nu mai percepe ce face după atâtea nopți nedormite. Atunci când îți simt gustul limbii chiar și dacă ești departe. Ești la cinci pași de la mine, ești îngândurată, intuiesc că te gândești la el. Timpul se oprește, totul se face alb-negru iar tu privești în direcția contrară mie. Eu pășesc încetișor, mii de gânduri perverse îmi străpung învelișul gros al creierului, eu simt doar miliarde de furnici ce fug pe mine. 



Și iată că sunt în spate și nimic nu mă poate opri, te întorc brusc și te sărut așa cum nu am mai făcuto. Ochii tăi speriați nu au perceput deodată situația, buzele nu mau respins.  Apoi văd că ei zâmbesc și se închid, buzele continuie să joace. Iată că simt cunoscutul gust de vanilie, dar e mult mai special decât era... acum e mai prețios. Te trag spre mine și acum sânii tăi sunt lipiți de mine, iată că simt bătăile inimii ce tot mi le imaginam mereu, parfumul tău plăcut îmi amețește gândurile  Cinci pași au schimbat o realitate, realitatea unde suntem fericiți! Numi pasă la trecătorii ce mă cunosc și privesc lung la mine, eu te iubesc!
Auzi băi! Da,da !!! Te iubesc!!! De data asta, va fi totul altfel ♥


All Time Low - Time-Bomb by Interscope Records

Add Comment