06.01.2013

O Vreau cînd dorm.

Ora 3:01 , și iarăși gîndul la ea nu mă lasă să dorm. 



Ca deobicei primul lucru ce îl fac cînd insomnia îmi străpunge creierul, intru în facebook. Ea e online, să îi scriu? sau nu?
E atît de ridicol, mă simt atît de tîmpit și obsedat. Acel moment cînd simți că fiecare celulă a corpului tău o vrea... o vrea la nesfîrșit. 
O vreau cînd mă trezesc.
O vreau cînd merg pe stradă.
O vreau cînd ascult muzică
O vreau cînd sunt în duș.
Iar cel mai tare o vreau cînd adorm. 
Toate gîndurile îmi cutremură ființa...
Închid ochii și simt cum buzele ei se ating de fața mea, îi simt căldura, sa infipt cu nasul în obrazul meu rece, buzele caută a fi sărutate. O sărut mușcînd-o  încetișor, limba ei cu acel gust de vanilie. Buzele mele vor să o sărute la nesfîrșit, să o sărute peste tot... buzele,gîtul,sînii,burta și ...
Corpul meu vrea să o iubească, vrea să îi ofere acea doză de fericire și plăcere. Sunt neberberit de ceva zile, și îi place. Simt un gust de tutun în gură chiar și dacă nu fumez. Mai simt că vreau să o fac cea mai fericită. Încă un sărut după care simt că vreau să-i rup cămașa, dar nu am să o fac, am să o scot încetișor. Mă privește atent și cu o pasiune, ochii ei albaștri îmi dau de înțeles că e gata. În noaptea asta ea va fi mai nebună decît mine, va fi înnebunită de plăcere, va striga. 
Totul e atît de frumos, ea mă iubește, eu o iubesc. Suntem niște naivi îndrăgostiți ce se iubesc toată noaptea, ce se împart cu căldură. Se iubesc pentru că simt nevoia să o facă, ei vor să se facă unul pe altul fericit. Acea plăcere nemaipomenită cînd faci dragoste cu fata pe care o iubești.
Doar că ceva nu e așa...  Simt că cad... și...  mă trezesc. 
Acele cîteva secunde cînd îți pare că totul a fost cu adevărat și ești fericit. Apoi închizi strîns ochii sperînd că acest vis va continua... și vezi întunericul...

Nu pot adormi, gîndurile, imaginile mă amețesc...

Ora 3:39, nu pot să adorm..insomnie... o vreau cînd dorm.



Add Comment