16.01.2013

A dispărut

A dispărut

 Nu mă mai visez, nu mă trezesc cu zîmbet, nu îți mai simt buzele cînd închid ochii, nu mai ești cea care erai. Nu o să mai fie așa cum era, nu o să mai vreau să fim nebuni cu tine, nu o să mai răbd tot doar pentru că te iubesc.


Știi ultima oară cînd ne-am văzut, adică azi, am realizat cît de mult te iubesc și te urăsc.Am realizat ce însemni pentru mine și ce nu însemni.
Şi nu, tu pentru mine nu însemni două cuvinte măzgălite pe o foaie… “Te iubesc!”. Tu pentru mine eşti sensul din ele.

Am realizat că nu te iubesc suficient încât să fiu gata să merg cu tine până la capătul pământului dacă mi-o ceri.
Am realizat că nu te iubesc suficient de mult încât să pot să-nchid ochii la tot ce se întîmplă,dar te iubesc suficient ca să te prind de mână şi să merg oriunde m-ai trage.
Am realizat că mi-ai închis atât de tare ochii încât nu văd soarele în o zi senină. Dar creierul meu mai păstrează încă acel locșor de amintiri și emoții, el încă mai păstrează  acele îmbățișări, mai păstrează acele momente cînd eram în doi. Dar nu le mai pot accesa, nu mai am nevoie de acele amintiri, sunt mort, sunt mort pentru tine.
Am realizat că doar o picătură de ploaie ce îngheață pe mînă poate arăta cît de rece mă fac pentru tine.

Am realizat că am ajuns să înşir cuvinte şi fraze fără sens pe hârtie…
 "Nu-ți pot spune ca  te iubesc pentru că nu o simți și tu. Nu-ți pot promite ce nu pot să îndeplinsec. Nu o să te mai mint ca să te fac fericită. Eu nu pot să te mai hrănesc cu vorbe goale de și calde, cu promisiuni deșarte de și plăcute. Cînd o să înțeleg asta o să te caut. Atunci o să te primesc, voi fi pregătit să îți răspund privind în ochi."

Acel moment cînd realizezi că EA nu mai este, EI îi 

place de altul.

Add Comment