27.12.2012

Sărut cu ochii închiși
  Acel moment cînd un sărut face să uiți de tot, cînd sărutul poate să te facă cel mai fericit, un sărut ce înseamnă mai mult decît mii de cuvinte.



Eu sunt un mare iubitor de săruturi, mereu mă sărut cu ochii închiși, primesc o satisfacție enormă cînd mă sărut. Un sărut e ceva extrem de frumos și plăcut, cînd îi muști încetișor buzele, cînd simți căldura ei, simți limba ei, nu vreai să te oprești, nu mai ai aer dar continui... e ceva inexplicabil. 
O atingere a buzelor ei, o îmbățișare strînsă cînd simt că corpul ei și al meu este unul întreg, atunci cînd îi aud bătăile inimii. Atunci cînd o vreau în toate sensurile acestui cuvînt. Atunci cînd o sărut pe gît... nu mă opresc la asta, îi sărut sînii și mă cobor mai jos, burta... și privesc în ochii ei, sunt închiși, așteaptă... 
Primesc plăcere de la tot procesul, și o plăcere dublă cînd realizez că o fac fericită.
Un sărut în duș, cînd suntem goi, apa ne face să ne simțim bine, cînd sînii ei se lipesc de mine, cînd simt că buhnesc.
Așa uzi cum suntem sărim în pat, suntem nebuni și vom face ceea ce ne provoacă plăcerea, sărutînd-o peste tot o fac pe o clipă fericită. Toată iubirea se va exprima printr-o dragoste nebună, nu știu cît timp a trecut, poate o oră, poate două sau mai mult, dar suntem morți de oboseală și adormim pe loc, așa goi cum suntem, nu ne este frig, adormim. Dimineața mă simt cel mai împlinit om cînd îi văd zîmbetul, e goală și extrem de excitantă. Mă duc să-i fac o cafea, apoi cît doarme o sărut și am ochii închiși!
Și totul a început de la un sărut, sărutul e o stare sufletească ce dă start unor noi sentimente. 

Și iarăși am început de la una și termin cu un gînd pervers, sper să mă înțelegeți, nu sunt perves și nici romantic, doar că văd frumosul în asta, nu e rușine ceea ce provoacă plăcerea, trebuie să fim mai deschiși.

Add Comment