19.02.2013

Cinci pași pînă la un sărut.

Obosit de gînduri, de amintiri și iluzii. Te privesc, inima îmi bate din ce în ce mai tare, substanța roșie îmi pulsează în cap.
Atît de enigmatică și nevinovată e privirea ei. Cinci pași despart un sărut. Cinci pași despart o satisfacție, o unire a unui tip nebun și îndrăgostit cu idealul acestuia. 


O privire rece din partea ei de și zîmbește. În cap se învîrtesc niște iluzii pustii, lipsite de culoare, iarăși acele gînduri perverse. Al meu idiotizm nu-mi permite să pășesc spre ea. Nu îmi permite să fac cinci pași și să rostesc trei cuvinte ce poate schimba o realitate. Vreau să pășesc și să o sărut fără nici un cuvînt, să-i simt gustul buzelor, să o mușc încetișor de limbă, vreau săi simt sînii lipiți de mine și bătăile inimii...

Dar nu am să o fac pentru că sunt idiot. Îndrept privirea în jos și privesc în pămînt. Mă înec în iluzii. 
Vreau să-ți zic că te iubesc... dar tac.

FROM YESTERDAY - 30 SECONDS TO MARS by Jonakt Torre

Add Comment