13.11.2012

Privind în ochii ei!
Mereu toți mă întreabă cine e „EA” , toți așa sunt curioși să audă de la mine cum e ea, cum trebuie să arate o fată de care poate să îmi placă. 


De ce „ Privind în ochii ei?” pentru că prima la ce atrag atenția sunt ochii, nu, nu e vorba de culoare sau de mărime. Ochii sunt ca oglinda sufletului. Nu pot să explic asta... e ca un instinct, privind în ochii omului pot să îl citesc, pot să văd cum e el/ea. Prima impresie nu e mereu corectă și de asta nu pot să formez un portret imaginar a acestei fete doar privindu-i în ochi. E nevoie și de puțină discuție. Eu ador fetele deștepte, și nu e vorba de note dar e vorba de ceea cum se exprimă. La prima întîlnire atrag o mare atenție la maniere și la modul de a exprima gîndurile. Să nu credeți că sunt  foarte pretențios, doar că nu prea îmi place cînd fata nu poate vorbi calm și se bîlbîie încercînd să pară mai deșteaptă ca toți. 
Eu nu sunt o persoană care sa întălnit cu foarte multe fete, și nu sunt un mare expert în relații... dar am fost îndrăgostit în mai multe fete. Multe nu înseamnă că-s sute, au fost vrio 5-6 deosebite pentru mine, pentru care întradevăr am simțit ceva și poate încă simt.
Cel mai interesant e că fetele de care mi-a plăcut nu seamănă între ele. Sunt diferite și în fiecare am găsit ceva deosebit. Eu am un minus, eu foarte ușor mă îndrăgostesc, și anume mă îndrăgostesc nu e simpatine pentru că eu știu diferența. Și dacă e ceva reciproc acest sentiment va dura la mine foarte mult, eu sunt mereu în căutarea fericirii, încerc să îi ajut pe toți ca într-о mică măsură săi fac și pe ei fericiți, sper că asta se va întoarce la mine.
Și de asta cînd mă îndrăgostesc de cineva și nu e reciproc încerc un timp să nu discut cu acea persoană  ca să îmi treacă acest sentiment. Văd că cam am început eu cu o temă și termin cu alta.. așa că să trecem la tema precedentă.

Hmm... pe cine eu iubesc.. în cine sunt îndrăgostit... v-aș spune cu cea mai mare plăcere dar mă tem de consecințe, nu sunt sigur că acea fată va citi asta, dar dacă va citi mă tem să nu o pierd și mai tare ca prietenă. Mă tem că nu o să pot să-i mai privesc în ochi!

Pot să vă spun că la moment întradevăr sunt îndrăgostit în cine nu contează pentru că eu am înțeles că cît mai puțini știu de relațiile tale cu cineva cu atît mai durabile ele vor fi.

Îmi place fraza „Iubește și vei fi iubit” - vă doresc ca privind în ochii lui/ei să spuneți un sincer TE IUBESC!

Add Comment